BOTA BORRELIA – ÅTER UPP TILL YTAN – Newsflash

ANFANGJag har befunnit mig under ytan ganska länge och kämpat med min egen sjukdom. Jag har skrivit om hur det varit i min vanliga blogg HEMIMAMMA. Jag har inte uppdaterat den här bloggen sedan oktober.

Men nu så mår jag bättre och upplever att jag kan se ljuset i tunneln och nu tänker jag försöka börja skriva igen, fast jag vet inte riktigt hur frekvent det blir. Det får visa sig. Men som första inlägg så vill jag rapportera senaste nytt som nått mig via olika kanaler.

Först en artikel som berör en studie som behandlar det faktum att fåglar visat sig vara värddjur för borrelia.

fågel med fästingar

Ett inslag från YOU-TUBE från USA, popstjärnan Darryl Hall vittnar:

.

En NY SJUKDOM, ännu så länge namnlös, som sprids med fästingar funnen hos människa

Äntligen börjar verkligheten komma ikapp och sjunka in hos alltfler läkare:

.

Och norrmännen visar vägen fortfarande:

http://www.tv2.no/play/nyheter/innenriks/kan-ha-funnet-flaatt-beviset-698871.html

LYME

HEMIMAMMA

Det här inlägget postades i ARTIKLAR och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till BOTA BORRELIA – ÅTER UPP TILL YTAN – Newsflash

  1. skvitt skriver:

    Bra att du har hämtat dig och bra att det börjar röra på sig i borreliafrågan också.
    Jag kan dessutom åter igen konstatera att bildningsnivån i USA är usel. I artikeln du länkar till påstås fästing vara en insekt!

    Kram!
    /Skvitt

  2. Tant Otto skriver:

    Det otäckaste lillla kryp jag vet 😦

  3. joe@aland.net skriver:

    BBB (Bästa Bota Borrelia)!

    Har tacksamt ännu en gång fått veta mera om den sjukdom jag har (haft) i snart 12 år.

    MVH

    Joe Brandt

Kommentera

